Kolekcja mebli kuchennych
Antom | Ścianki biurowe
Jakość i efektywność pracy zależy od ergonomii i czy w biurze panują ku temu sprzyjające warunki. Można je osiągnąć w bardzo prosty sposób. Wystarczy tylko zastosować ścianki biurowe, które pozwalają zredukować hałas i ilość dobiegających odgłosów do minimum. Oprócz tego nasze przegrody międzybiurkowe pozwalają zachować prywatność podczas pracy, dzięki czemu o wiele łatwiej jest skupić się na powierzonych zadaniach. W naszej stałej ofercie posiadamy ścianki biurowe, ścianki działowe oraz ścianki tapicerowane, które bardzo wyraźnie podnoszą komfort pracy w biurze.
Oferowane przez nas ścianki międzybiurkowe mogą okazać się dla Państwa najlepszym rozwiązaniem, pozwalającym maksymalnie wykorzystać dostępną przestrzeń w biurze. Zapewniają one przy tym idealne warunki pracy. To wszystko dzięki naszym ściankom, które posiadają regulację poziomowania oraz elementy przeszklone szkłem organicznym. Oferujemy także bardzo szeroki wybór tapicerek, które będą z pewnością pasować do każdej aranżacji wnętrza.
Zapraszamy !
SYSTEM20 to nowoczesny system lekkich modułowych ścianek działowych. Ścianki biurowe pozwalają na aranżację pojedynczego stanowiska praca, grupy stanowisk albo typowej powierzchni typu open space. Ścianki SYSTEM20 pasują do każdego rodzaju biurka, niezależnie od tego od jakiego producenta pochodzi.
Standardowe ścianki występują w szerokościach 80, 100, 120, 140 i 160 cm, są to typowe szerokości biurek, dzięki czemu możne je wykorzystać do już posiadanych stanowisk, nie ma konieczności inwestycji w nowe biurka. Wysokości jakie proponujemy to 55, 117, 140, 160 i 195 cm. Ścianki posiadają stopki regulujące, pozwalające na poziomowanie w zakresie 15 mm, w cokole można wykonać przelot kablowy.
Ścianki Systemu20 oparte są na profilu aluminiowym lakierowanym proszkowo na kolor aluminium lub antracyt. Materiałem dźwiękochłonnym w tego typu ściankach jest specjalna pianka nakładana na ściankę dwustronnie. Płyta meblowa oraz tapicerka są dodatkowymi elementami izolującym i podwyższającymi walory użytkowe prezentowanych ścianek. Typowe wypełnienia to tkaniny meblowe, płyty melaminowane, plexiglass oraz kombinacje powyższych. W ściankach możemy przygotować przeloty kablowe fi60mm zarówno w części tapicerowanej jak i płytowej (np. w cokole).
Firma Antom jako producent zapewnia dopasowanie ścianek do indywidualnych potrzeb klientów, możliwe są zmiany wymiarów poszczególnych ścianek, możliwe jest łączenie różnych materiałów i kolorów. Jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje zmian.
Nowoczesna i przeszklona przestrzeń, może być punktem wyjścia dla stworzenia aranżacji do call center. Z pewnością taki odważny wystrój będzie robił wrażenie, a przy tym pozytywnie wpływał na kreatywne działanie. Dzięki oferowanym ściankom działowym S32 możliwe jest stworzenie wyjątkowo praktycznych i przyjemnych miejsc pracy. Ścianki S32 dostępne są w kilku wariantach. Składają się one z przestrzeni zabudowanej oraz wykonanej z przeźroczystego tworzywa, a obszar tych przestrzeni można dowolnie wybrać. Możliwe będzie zatem wykonanie w całości przeźroczystej ścianki albo w połowie zakrytej. Wszystko zależy od potrzeb i upodobań. Ścianki S32 wykonujemy w materiałach, które dostępne są w bardzo obszernej gamie kolorystycznej, dzięki czemu będą one pasowały do każdego biurowego wnętrza. Oprócz tego są one niezwykle lekkie i łatwe w montażu. Dzięki temu można je dowolnie ustawiać i zestawiać z innymi elementami systemów meblowych do call center.
Prowadzenie telemarketingu staje się coraz bardziej popularne, dlatego też wszystkie firmy zajmujące się tego typu działalnością, powinny w pierwszej kolejności prawidłowo zagospodarować przestrzeń pod call center. Nie jest to najłatwiejsze zadanie, ponieważ aranżacja wnętrza musi w efekcie końcowym dać maksymalne i ergonomiczne wykorzystanie wolnej przestrzeni, przy jednoczesnym stworzeniu wygodnego i zdrowego miejsca pracy.
Meble do call center, muszą zatem spełniać szereg wymogów. Przede wszystkim oferowane przez nas rozwiązania systemowe do call center, pozwalają dowolnie zestawiać ze sobą niemal wszystkie elementy, przy jednoczesnym zapewnieniu komfortu pracy. Dzięki naszym ściankom dźwiękochłonnym pracownicy będą mogli w całkowitym skupieniu wykonywać swoje zadania. Dodatkowym atutem naszych mebli do call center jest ich wysoki standard wykonania oraz brak użycia stelaży i nóg, dzięki któremu nie ma już problemu z ograniczaniem ruchu i sprawną komunikacją. Oprócz tego nasze meble pozwolą Państwu maksymalnie wykorzystać przestrzeń do stworzenia tego typu stanowiska, przy jednoczesnym zachowaniu wszelkich wymagań związanych z miejscem pracy dla telemarketingu.
Zapraszamy !
Praktyczne rozwiązania są najlepsze, o czym szybko można się przekonać, aranżując wnętrze do call center. Dzięki systemowi Wave można stworzyć wyjątkowo funkcjonalne stanowiska pracy, które zapewnią komfort oraz wygodę podczas jej wykonywania. Prezentowany system zawiera specjalne dźwiękochłonne ścianki, dzięki którym prowadzone rozmowy nie będą przeszkadzać osobom pracującym obok. Szeroka i nowoczesna gama kolorystyczna w systemie Wave pozwala stworzyć przyjemną przestrzeń pracy. Dodatkowo, biurka w tym systemie wyposażone są w szafki z szufladami, które sprawiają, że są one niezwykle przestronne i dają możliwość zorganizowania sobie pracy zgodnie ze swoimi upodobaniami. Do każdego stanowiska pracy można również dostawić specjalną meblową przystawkę, która pozwoli stworzyć jeszcze bardziej funkcjonalną przestrzeń. Wave to idealne rozwiązanie dla każdego biura cal center.
System mebli do call center, jakim jest Flow, pozwala funkcjonalnie zagospodarować dostępną przestrzeń. Daje wiele możliwości, które sprawdzają się szczególnie dobrze podczas tworzenia wieloosobowych stanowisk pracy. Dzięki możliwości stworzenia miejsc 3 lub 6-osobowych, można funkcjonalnie zaplanować miejsce pracy dla telemarketingu. System Flow jest wyposażony w specjalne dźwiękochłonne ścianki, które pozwalają swobodnie i komfortowo prowadzić rozmowy przez kilka osób na raz. Oprócz tego ścianki są wykonane z tworzywa, pozwalającego wpinać w nie pineski. Dodatkowo zestawy Flow do call center nie posiadają stelaży, a w związku z tym można je dowolnie ustawiać oraz organizować wygodne miejsca pracy. Są przy tym stabilne oraz całkowicie wykorzystują dostępną przestrzeń. Dzięki osłonom i rynnom na okablowanie jest to wyjątkowo praktyczny zestaw, tworzący przyjemną przestrzeń pracy.
System mebli do call center, jakim jest Flow, pozwala funkcjonalnie zagospodarować dostępną przestrzeń. Daje wiele możliwości, które sprawdzają się szczególnie dobrze podczas tworzenia wieloosobowych stanowisk pracy. Dzięki możliwości stworzenia miejsc 3 lub 6-osobowych, można funkcjonalnie zaplanować miejsce pracy dla telemarketingu. System Flow jest wyposażony w specjalne dźwiękochłonne ścianki, które pozwalają swobodnie i komfortowo prowadzić rozmowy przez kilka osób na raz. Oprócz tego ścianki są wykonane z tworzywa, pozwalającego wpinać w nie pineski. Dodatkowo zestawy Flow do call center nie posiadają stelaży, a w związku z tym można je dowolnie ustawiać oraz organizować wygodne miejsca pracy. Są przy tym stabilne oraz całkowicie wykorzystują dostępną przestrzeń. Dzięki osłonom i rynnom na okablowanie jest to wyjątkowo praktyczny zestaw, tworzący przyjemną przestrzeń pracy.
Meble do call center TNT dają szerokie możliwości organizacyjne miejsc pracy. Pozwalają tworzyć wiele kombinacji podczas ich ustawiania, dzięki czemu możliwe jest zagospodarowanie nimi każdej przestrzeni, a przy tym stworzenie komfortowych miejsc pracy. Wielką zaletą tego zestawu jest to, że dzięki niemu każdy pracownik zyska swoją własną i to obszerną przestrzeń do pracy. Zestaw TNT będzie mógł także zapewnić każdemu pracownikowi prywatność.Stonowana kolorystyka oraz ciekawe połączenia kolorów sprawiają, że zestaw mebli TNT jest bardzo przyjemny w odbiorze wizualnym oraz wpływa na stworzenie miłej atmosfery pracy. Do tego zestawu jest także możliwość dobrania odpowiednich krzeseł obrotowych, które będą wykonane w kolorystyce zastosowanej w ściankach działowych. Tylko z tym zestawem można zaaranżować wyjątkowe biuro call center.