Prowadzenie telemarketingu staje się coraz bardziej popularne, dlatego też wszystkie firmy zajmujące się tego typu działalnością, powinny w pierwszej kolejności prawidłowo zagospodarować przestrzeń pod call center. Nie jest to najłatwiejsze zadanie, ponieważ aranżacja wnętrza musi w efekcie końcowym dać maksymalne i ergonomiczne wykorzystanie wolnej przestrzeni, przy jednoczesnym stworzeniu wygodnego i zdrowego miejsca pracy.

Meble do call center, muszą zatem spełniać szereg wymogów. Przede wszystkim oferowane przez nas rozwiązania systemowe do call center, pozwalają dowolnie zestawiać ze sobą niemal wszystkie elementy, przy jednoczesnym zapewnieniu komfortu pracy. Dzięki naszym ściankom dźwiękochłonnym pracownicy będą mogli w całkowitym skupieniu wykonywać swoje zadania. Dodatkowym atutem naszych mebli do call center jest ich wysoki standard wykonania oraz brak użycia stelaży i nóg, dzięki któremu nie ma już problemu z ograniczaniem ruchu i sprawną komunikacją. Oprócz tego nasze meble pozwolą Państwu maksymalnie wykorzystać przestrzeń do stworzenia tego typu stanowiska, przy jednoczesnym zachowaniu wszelkich wymagań związanych z miejscem pracy dla telemarketingu.

Zapraszamy !

WAVE FLOW QUARTER

 
 
Powered by Phoca Gallery
DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd